God morgon!

Idag är det fredag då da..SISTA dagen på mitt sommarlov 2012..Lite deprimerande faktis.Tänk,11 veckor..Helt ledig och sov morgon varje dag...Men nu börjar skolan.Eller på måndag.
Fast det ska bli skönt,få in ALLA rutiner igen,jag kommer inte få sova hela dagarna och det är bra...Fast jag börjar ju 6:An nu.Och då byter man skola..NY skola,nya lärare och en ny klass..Fast jag får ju med mig tre från min gammla klass...Men men det blir nog bra ändå!
Idag ska jag inte göra något speciellt,ska ringa till Julia..Hoppas på att vi kan ses idag!Men om inte så kan vi nog det imorgon!Saknar henne som jag vet inte vad...SÅ det tror jag att jag kommer syssla med idag..Lite uppdatering kommer i alla fall komma!Inte så jätte bra kanske men lite kommer komma..Kommer bli bättre sen när skolan börja!Eller det kommer bli roligare inlägg då!
Ska bäretta mer om allt sen,Om Miro,olli,ALLT typ!Men inte nu.För jag ska ringa till Julia nu..Men vi hörs sen!
lskar den här lile killen!S SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback