Hum?

Har tänkt på det här LÄÄNGE,ska Olli bli en hoppstjärna eller inte??Men nu har jag bästemt mig.OM han fortsätter att visa intresse och att han tycker det är kul ska vi börja start några klasser ihop.Ganska låga till en början men.
Ska sätta mig idag och läsa på om olika typer av hopptävling,hur det funger,va kanin ska kunna och en massa sånt.
För då ska vi börja träna på en massa olika övningar så att han når upp till dem målen.Jag ska även sätta mål på vad jag vill nå med honom.Men det bror ju helt på om han tycker det är kul.För slutar han vissa intresse så lägger jag ner för ett tag och försöker lite senar..Men vi ska försöka i alla fall.
Men tänk nu på att jag kommer nog inte strata någon hopptävling i år utan det blir nog nästa år i sånna fall..
 

Kommentarer
Postat av: Från tjeje som har frunderar

Hej jag har läst din blogg nu i kanske tio min och då har jag förståt att du har en kanin.Han heter Oliver va,har inte fattat det ännu.Men kaninen,vad han nu hette va jätte duktig på att hoppa.Hur gör du??Min kanin kan inte alls.SÅ kan du skriva ett inlägg på hur man lär en kanin hoppa och lite sånt.Eller kan du göra ett inlägg på lite allt möjligt om kaniner.Som lite deeptalk eller deepshit,vet ju inte vad du kallar det eller om du ens vet vad det är.Den här komentaren blev väldigt rörig men hoppas att du fattar..Ser värkligen framemot svaret!

2012-08-10 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback