Lite färdigt!

Nu har jag i alla fall hoppat med Olli.Fast det gick inge bra...Han börja tröttna lite för jag hoppa för ofta med honom.Han blir okånsentrerad,han blir liksom bara jobbig.Så det blir bra att vi åker bort nu så får han vila.Sen när jag kommer hem kommer jag inte hoppa lika ofta utan jag kommer hoppa kanske 3-4 gånger i veckan.För då hinner han inte bli så himmla trött!Sen om han tröttnar så tröttnar han ju....
 
Snart börjar hoppträningen,är bara 1 vecka kvar!Å vad jag längtar...Jag ska ju ha Boyen och jag tror att vi kan utvecklas väldigt mycket med honom nu när vi får hoppaträna...Han har ju vart lite konstig när det gäller bommar men jag tror han glömt det.För jag läste stellas blogg och hon hade haft honom på markarbetet.Men han hade vart jätte duktig sa hon...Nu kan ju gå in och titta på henns blogg HÄR!!!!Så jag tror att han har slutat dumma sig...Men det får vi se.Annars kommer det nog lösa sig efter lite träning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback