Lite uppdatering!

Nu har jag nattat kaninerna,vart med Melissa och lite med Nick.Och nu har jag precis duschat!När vi nattade kaninerna tog vi först upp Miro!Sen så tränade jag på att lägga han på rygg!Och han va jätte duktig!Men undertiden tog mamma ut Olli!Sen så satte vi dem på Miros tak tillsammans.Först nosa dem bara på varandra.Olli typ ba Å en kompis.Miro va lite tveksam och börja små bita i Ollis öra.Då tog jag ifrån Olli och sa nej miro INTE bita.Sen satte jag ner Olli.Båda sprang bara runt typ!Sen så blev Miro en lite tuffing och ville inte allas.Så han atakera Olli och Olli blev liv rädd.Så dem är inte kompisa alls.Fast vad förväntar man sig.Två killar som inte är kastrerade.Dem ska ju liksom inte va vänner typ..Så dem funka INTE ihop..
Men men vi har i alla fall testat!Sen så hoppa vi lite med Ollli!Och då vi tamme tusan Fredrik för sig att han skulle fota och filma..Bilderna blev jätte bra också!Jag har film men jag vet inte om det kommer upp.Kanske bara.Men bildern akommer komma sen.Klickade även lite nya bilder på Olli när han satt på Miros tak.Men dem kommer komma lite då och då så att jag har lite ny klickade bilder liksom!!Så dem kommmer när dem kommer!!
Nu ska jag typ sätta mig och skriva tidsinstälda inlägg tills imorgon!Så att uppdateringen blir good imorgn med!Vet inte om jag bloggar mer idag om inte GOD NATT!!!!!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback