Min kanin är ju ba för knepig....

Haha,Olli är ju värkligen speciell...Melissa kom till mig idag och vi har inte varit på evigheter...Så mycket har hunnit hända under den tiden.Jag har ju byggt lite nya hinder som hon inte har sätt Olli hoppa...Så hon vill ju se Olli Hoppa muren och lite andra hinder.Men ja sa att han inte hade velat hoppa på ett tag nu.Men ja sa okej men bara dem hinderna...Men nu va han på sånt jäkla hoppumör ..Han tycket det va skit kul.Så vi tog ut mobilen och fota&filmade lite.Så film finns eller är påväg!Han hoppade jätte mycket och jätte fint<3Älskar denna kaninen!!Han är ju bara för bäst!!!Snaka om att han ändrar humör SNABBT.Aja bra gick det i alla fall!
 
Mamma har klagat på att jag stavar riktigt dåligt nu och börjar bli slarvi när jag skriver.Och det kan nog stemma...Så nu kommer jag läsa igenom inläggen innan jag pubelicerar dem.I alla fall om jag har tid.Så om stavningen vart dålig så kommer den bli lite bättre kanske!Så slipper ni läsa dåliga inlägg!
Imorgon åker vi bort från sverige,så jag ska sätta mig och skriva tidsingstälda nu...Så att uppdateringen kan bli bra där med!!
Lite bilder från hoppningen när Olli sitter i Melissas knä!Film är påvåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback