Mysiiggtt

Nu sitter jah här med datorn i knät och bloggar!Brevid mig har jag Olli som klättrar och springer..Ja just nu ska han hjälpa mig och skriva...Det går inte bra...Han e så himmla mysig denna kaninen så det fins ju inte...En ny header kommer komma upp idag!Har nämligen lärt mig ett nytt fotoprogram så jag kan  fixa alla designer nu!Fast det är ett par styckna så jag kan inte fixa alla sammtidigt..Men dem kommer..Nu är det strösta problemet att jag inte har några ideér,vet inte hur jag ska göra..Så det blir som det blir..Uppdateringen kommer bli som den blir,jag tänker inte sitta och uppdatera 24/45..Jag kommer uppdatera när jag känner för det..Men lite uppdate blir det ju ALLTID<3
Bild på bästa Kaninen...OLLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback