Välkommen Hem Miro!

Haha,Nu har äntligen Miro kommit hem!Han e JÄTTE SÖT!Kommer bli riktigt roligt att få ha honom<3Bilder kommer komma men vill inte fota han idag för han är lite rädd av sig,han kom ju precis typ!Så imorgon får ni se bilder!I V bloggen innan filmade jag honom LITE bara.Så ni fick ett litet provsmak eller vad man ska säga.
Men imorgon kommer en massa bilder och kanske lite film också!
På ridningen idag hade vi markarbete,inte det bästa jag vet..Men jag fick Boyen och det gick okej.Han skötte sig fint men jag fick bara inte den där känslan som man vill ha.Vet inte varför.Det var ganska rörigt idag också så vi kunde inte riktigt konstentrera oss..Men det gick väll bra ändå.Är nöjd!
På söndag är det hoppkurs,SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR TAGGAD!Hoppas att Boyen sköter sig fint,han gick ju i alla fall över ALLA bomar idag!Så jag tror att det kommer gå bra...Bilder och filmer kommer!Fast på söndag.
På torsdag har vi också hoppning,då ska jag nog också ha boyen.På måndag vet jag inte...
Har redan fått in lite fråger till frågestunden men fortsätt att fråga en MASSOR!
Nej nu ska jag fixaa tidsinställda så vi hörs sen!
PUSS PUSS hihinhin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback