WOW..

Olli,är fyra månader,FYRA månader och ska snart tävla,trodde aldrig i hela mitt liv att det skulle bli sähär..Han e ju grym för att va så liten.
Jag sätter bara ner honom och sen kör han för allt han pallar.Han tvekar aldrig,hoppar ALLT.STOLT??Ja.Med honom ska jag sats mycket,både i hoppning och i utstälningen.Har nu lyckats med två kaniner..
För Ludde va ju på elit nivå i höjde.Men allt annat satt inte,han kunade inte hoppa fler hinder på raden utan 1 hinder var det som gälde för honom...Men elit nive är ju liksom stort...Han skulle kunnat var med i SM om han fick lite mer träning.Ludde hoppade 65 CM utan problem,om man startar vid 50Cm i SM och sen går man upp till ungefär 70 Cm,i höjde alltså.SM liksom,fatta hur stort det är.Ha en SM kanin..STOLT va jag och är jag..
 
Olli har jag eller vi inte kommit så långt med ännu.Han är ju bara fyra månder och redan redo för att tävla..Man får tyvärr inte tävla med dem först dem är 6 månader..Men när han är så pass gammla så att han får tävla ska vi lätt va med och göra det!!
Är så sjukt stolt över mina kaniner så det finns inte.Liksom SM,fattar det inte..Kommer komma massa mer om det här sen,är inte färdig på ett bra tag,kommer massa fler inlägg senar om just det här.Om mig,Olli och vår utveckling..Vi ska nog också bli ett SM ekipage
Första bilden som klickades på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback