Bilderna från dagen!

Det här var alla bilder från när Vivvi och jag red,fins lite mer men dem kommeer tyka upp lite då och då!!Film är redan pväg!!Det gick ju som sagt jätte bra att rida och jag JÄTTE nöjd!!!Men filmen håller på att laddas upp för fult så snart kommer den med!!
Vill nu bara inte ha några duma komentarer om att det ser dåligt ut för det var ANDRA gången jag satt på hennes rygg.SÅ då kanske ni förstår att det inte ser så himmla bra ut.För jag är inte van att rida hästar som Vivvi eller jag är inte van att rid häst alls.För på stjärnholm rider jag ju nästan bara ponnys så jag.Så INGA dumma komentarer för jag och Anette vet precis vad ja håller på med.Och jag har kontroll över Vivvi.Fast lilla damen blev lite springig i slutet för hon blev lite iriterad av alla bromsaar och myggor och sånt.Så då var det lite svårt att arbeta henne på rätt sätt när hon sprang hela tiden typ.Men jag är jätte nöjd ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback