Framme!

Nu är vi framme!Eller vi har vart framme jätte länge!!Har vart jätte varmt i vattnet så jag och Melissa har badat!!Vi badade ganska länge!Kommer bli lite dålig uppdatering för vårt internet är SÅHÄÄÄÄÄÄR segt kan jag ju säga.Kommer KANSKE någon v blogg här men då menar jag bara kanske också,för här kan jag inte lova något.Men jag ska försöka så gott jag kan!Men som sagt jag kan INTE lova något här.
Imorgon ska vi bara chilla i båten och bada en MASSA,mamma kommer få fota en massa också!!Om jag får tid så kommer bilderna komma upp!Men jag det komemr nog bli ganska chill.Aja det kommer i alla fall bli väldigt lung och sköönt här.Men men jag lovar att det kommer upp lite inlägg snare!!
Härär jag och BÄSTA Ludde!Älskar dig gubben även fast du är i himmlen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback