God morgon!!!

Har precis vaknat nu och gud vad trött jag är,brukar inte va så här trött..
Hade jäte svårt att såva igår,tänkte på allt,precis ALLT.Det var jätte jobbigt.Ja tänkte på nästa tema jag skulle ha efter det här.Sen så tänkte jag på hur jag skulle skriva alla min inlägg,att deet första skulle bli lite deepshit inlägg..Va bara så jobbigt,hade alldels för mycket i huvudet.
Somnade till slut men då va ja så trött så att ja inte kunde titta typ,ögonen ramla ihop av sig själv..Ne men det var bara så jobbigt i går kväll..
Va ju jätte länge sen jag skrev ett lite längre inlägg,men jag måste må på ett speciellt sätt.För ibland får jag knappt ut mig tre rader,ja det märker ni ju när.Och ibland får jag hur min hur mycket som helst..Men varför liksom???
Tror nog ingen kan svara på det..När jag känner för att skriva mycket gör jag det,jag kan liksom inte bästemt mig för att i morgon vi den tiden kommer ett deepshit inlägg upp..Det går inte att göra så för mig.Men ibland bara får jag ryck och skriver långa deepshit inlägg,varför vet jag inte.Kommer nog aldrig få veta det heller.Ibland är man väll bara på deepshit humör och ibland inte.
Så nu vet ni att inlägg kommer som dem kommer..Ibland långa,men ibland kort...SÅ ÄR DET!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Melina

Såå söt kanin!!

Svar: Tack
Ebba Lagerström

2012-07-13 @ 13:39:27
URL: http://meliiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback