God natt

 

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag har lite att säja som jag tycker är dåligt med att du har skaffat blogg på blogg.se.
För det första så tycker jag att det är skit dåligt att man inte kan se dina gamla inlägg.
För det andra så tycker jag att din blogg på bloggplatsen var roligare att läsa.
Och för det tredje så tycker jag att när du skaffade din nya blogg så skriver du typ samma sak i varje inlägg.
Med vänlig hälsning, Melissa.
PS:tro inte att jag slutat blogga... Varför jag inte bloggar är för att jag inte kommer in på min blogg........…

Svar: Ja vet att mina inlägg typ är lika danna men det händer inget så jag har inget roligt att skriva om,tro mig jag försöker hur mycket som helst men jag sitter ju bara här hemma och har tråkigt.Så dem blir ite så kul..Och du kan se alla min inlägg,du får bara titta på arkiv och sen klicka på en månda så kommer alla inlägg up som jag skrev under den månaden och jag vet att mina inlägg är tråkigare.Men det funkar bättre här och man kan göra fler saker TEX med designen.Men tro mig jag vet att mina inlägg suger men dem kommer bli bättre när jag får något att skirva om.Så dem kommer bli mycket bättre när ridningen börjar...
Ebba Lagerström

2012-07-14 @ 10:14:27
URL: http://melissa01.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback