Helt klar!!

Är helt klar nu,SKÖÖNT<3Blev väll helt okej tema i alla fall,la inte ner så mycket energi deräkt.men jag blev tilräkligt nöjd för att ha den en stund!!!!
Tycker förtfarande att det är lite för lite bilder på min blogg,blir bara skrivna inlägg hela hela tiden.BORING.Måste värkligen få in lite mera bilder i min blogg.kommer bli mycket roligare då..men jag har ju inga bra bilder så det får bli som det blir..har ju inga nya häst bilder deräk så vad ska man då lägga ut..Bara bilder på mig blir ju inte heller kul..Men mer bilder ska det i alla fall bli!Nästa gång jag rider Vivvi då jäklar ska det bli mycket bilder,ska bli film också för den delen!!!Fast det är ju inte först på torsdag tror jag..Men mamma ska i alla fall fota och filma MASSOR har jag bästemt,HIHIIHIHIHIH:)
En gammal bild på mig och Boyen från ridlägret!!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Kan du göra en sån header som du har till mig? Snälla

Svar: Visst kan jag det
Ebba Lagerström

2012-07-21 @ 20:32:00
URL: http://melissashastblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback