Hemma.

Nu har vi kommit hem.Och det var hur kul som helst där,älskar värkligen att va där.Dem bor ju på landet och det är HELT UNDERBART DÄR UTE!!!!Alla va jätte nöjda och glad när vi satte oss i bilen för att åka hem.ÅÅ skulle kunnat stannat en vecka där om det bara va så.Freedrik,min bror fick köra traktor som han i hela sitt liv velat.Mamma fick sina kantareller och en massa bär.Och jag fick rida finaste Vivvi.det gick jätte bra att rida henne,mycket bättre en vad det gjorde förra gången.Fast det klart jag viste ju hur hon va och så!Men gud vad nöjd jag är!!Mamma fotade och filmade så jag jag ska bara fixa ihop en film så sen kommer den!!!Kommer kanske någon v blgog också,fast det blir senar.Tar kanske svaren också!Men det var HELT assa grymt där ute,är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR nöjd kan jag ju säga!Gud ALLT är perfekt där ute.ÄÄ det går inte att beskriva hur underbart det är,det är något alla borde få uppleva.Känslan om att va FRI är en helt underbar känsla..
Får skriva mer om det här sen.För nu måste jag fixa filmen så att den kan komma upp i år Xd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback