Hemma :o

Nu är jag hemma,har vart en grym dag!Hade Ferdy på första passet och Boyen på andra.
Ferdy var väldigt pigg och busig,man kan nog säga att han var almänt crazy.Han hoppa,bocka,sparka,stegra,sparn,va SÅHÄÄÄR jobbig idag.Men jag fick han hyfsat lung som tur va.Jag är helt nöjd över Ferdy för jag vet ju hur han här när man rider ut.Helt jävla CRAZY.Haha sån himmla bra instälning.
Så passet över Ferdy blev ändå helt okej får jag nog säga!
Boyen var som han brukar,pigg och glad som alltid.Eller alltid och alltid.Han va VÄLDIGT pigg och framot idag,En jätte go instälning får jag lov och säga.Han är ju ändå världens bästa ponny:-)Boyen var ju allt litem er sammarbets villig än va Ferdy va,Ferdy streta imot som bara den.
Så ja det blev en helt okej dag.Eller ockej,en helt toppen bra dag!Är jätte nöjd över båda två får jag nog säga.Hoppas på lika grymt dag imorgon.Juste kanske ska säga att vi bara skrittade ut idag,det komemr vi göra imorogn occkså.Eller jag vet inte om vi kommer skritta ut men det blir bara skritt i alla fall.
Nu är jag i alla fall ganska trött,Blri ju lite skillnade mellan att sitta hemma och häcka och sen va i stallet och göra en massa saker.Fast det är ju hur kul som helst,älskar det.Ja vet också att det bli lite dålig uppdatering men det blir så,försöker värkligen.
Nej nu ska jag fixa och tricksa lite med filmer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback