Hur dan bild har ni av mig??

Ja,egentligen.Hur dan bild har ni av mig???Det klart vissa tycker säkert att jag är en dum,ful,fet,störd idiot som skriver jätte barnsligt.Medans vissa tycker att min blogg äger och dem sitter och klickar i på den 24/85.Så nu är fråga vilken bild har ni fått ev mig??Vet någon sanningen.Ingen vet ju egentligen vem Ebba Lagerström är.Ni har fått en Ebba igenom bloggningen men hur är jag utan för bloggen.
 
Det undrar nog MÅNGA.Jo det klart jag kan väll säga så här.
Jag heter Ebba lagerström och en 00,asså 12 år nu.Jag är 160 Cm lång och har stolek 39-40 i skor.GANSKA STORA FÖTTER.Jag älskar djur och är en riktig djur vän.Har också en kanin och en massa fiskar.Innan Olli(min kanin) hade jag en kanin som hette Ludde och så har vi haft vandrande pinnar också!!!
Jag rider nu på stjärnholms ryttarförening två gånger i vecka och så är jag med på söndags hopp gruppen en gång i månaden.I bland får jag rida en privat häst som heter Vivvi också.Har nu bara ridit henne 1 gång och det gick jätte bra.
Inom ridningen satsar jag på hoppningen ganska hårt.HAr hunnit hoppa 5-7 hopp tävlingar med ganska bra resultat.Har tyvärr bara hinnit starta 1 dressyr tävling och då van jag!!!
Ungäfär det här vet ni om mig på bloggen.De klart det räker ju ganska långt men.Ni kommer få reda på mer,ni ska få följa mig och mitt liv upp till toppen,TRO MIG.Jag har också ganska bra själv fortroende,det måste man ha.Man måste kunna leva med sig själv.Och man måste acseptera sitt utseénde.För om man inte kan leva med sig själv hur ska man då kunna leva med någon annan en dag?Ja ja vill nu bara säga att tro inte att jag är någon annan än va jag är.Jag Är Ebba och det gillar jag att va.Jag är helt nöjd med mig själv och vill inte ändra på något.Jag älskar mitt liv och är stolt över det jag gör och det jag kan.Och det tycker jag alla borde.Blir riktigt arg och ledsen när jag hör eller ser att någon skriver eller säger att dem är så fula och så himmla himmla feta.Men man ska väll ändå va nöjd övver sig själv?
Alla har sitt sätt att va på och det sättet ska ALLA acseptera,ALLA.Ingen ska få moba någon för att hon/han är ful.Det är inte snällt.För alla ser ju ut som dem gör.
Så tänk nu.
LÄR DIG LEVA MED SIG SJÄLV.FÖR EN DAG KOMMER DU BEHÖVA LEV MED NÅGON ANNAN.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback