Kommer snart!!

Kommer snart komma ett nytt tema igen,är viktigt att man byter då&då.Har samma gammla tema för länge blir allt bara tråkigt.Så jag tycker att man ska ha ett tema typ 3-4 veckor.Blir ju inte kul heller om man sitter och byter varje dag.Så då och då är helet perfekt!!!Ska fundera på ett nytt tema,vill värkligen bli nöjd med teman jag gör.Är jag inte nöjd så gör jag om det tills jag blir det,TRO MIG.Är jätte nogran med sånt här.För det är jätte viktigt att bloggen har ett fint utsende!!!!
En bild på massor av bilder på Ludde,Ludde va min förra kanin..Älskade dig så otroligt mycket och det gör jag fortfarande.Du kommer alltid att vara speciellast för mig gubben<3
 

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag saknar dig fruktansvärt mycket Ludde, hoppas du fattar att du var världen bästa lilla bajsgris. ;)

Svar: Det klart att jag gör XD:)
Ebba Lagerström

2012-07-21 @ 20:36:02
URL: http://melissashastblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback