Mitt liv är såå tråkigt just nu...

men händer inget just nu så min uppdate suger..Är bar menigslösa inlägg som suger..Men jag uppdaterar en då....Vet inte varför jag ville börja blogg??Kanske för att det värka spänande eller för att jag ville bli jätte känd..Men nu känner jag att jag tycker det är kul att blogga,inget annat.Vill inte ha ett bloggkontrakt nu,känner mig inte redo.Skulle va kul med fler läsare men anars är jag nöjd...Känner att just nu är livet som bäst!!Så nu vill jag lägga all min tid på Olli och ridningen,vill komma längre i ridningen och bara utvecklas rejält..Skulle vara hur kul som helst med fler läsare men jag vet in hur jag ska få upp statestiken,jag är liksom osynlig för världen...Men det får man väll akseptera att vissa lyckas och vissa inte.A ja har inte lyckats ännu.
Men jag ska sattsa och jag tror att jag kan komma långt..Finns ju hur många bloggare som helst i världen så varför skulle min blogg bli känd...Värkar som att ni har glömmt bort frågestunde,får aldrig in komentare eller frågor..Varför??Kan man inte lägga 3 sekunder av sitt liv och skicka en lite komentar och säga vad man tycker???Jag gör alltid det,säger alltid vad jag tycker...
 
Tycker att många bloggar är bra och vissa tycker jag är toppen Men vad tycker ni om min???Vet att det alltid finns några som stöttar mig på vägen vilka är skit samma..Just nu vill jag bara tänka,tänka på allt och inget..Längtar ju som en galning tills ridningen börja,saknar värkligen att få sitta på hästarns rygg...ÄLSKAR DET<3Kommer ju i alla fall snart få rida igen,så skönt.För nu känner jag att det är dags igen,dags att börja utvecklas ännu mer...Vet bara vilken skilnad jag har gjor i år,har utvecklats enormt..Rider nu lungt och med känsla.Förut red jag dåligt och hade ingen känsla alls.Inom hoppningen har jag också utvecklats enormt..I alla fall med boyen!!!!Jag ska satsa hela hösten på bara boyen och kanske blackie ibland...Tror att jag kommer lära mig mest med dem två.Båda är ju gryma på att hoppa och på dressyren!!!Så dem blir nog bäst...Blev ett litet deepshit inlägg nu som jag lovade er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback