Pust.

Så skönt att va hemma nu igen,vi har vart i hamne och spelat minigolf ätit glass och en massa sånt.Fast innan vi kom dit var det hel rörit.Pappa och bråkade som inget annat.Egentligen ocm en hur barnslig sak som helst men.Ja var trött och sur och det var han med.Och den kombinationen blir inte bättre än en massa bråk.Så vi grälade en stund här hema och hela vägen till nyköping.Hihi så onödigt jag vet.Men ibland måste man få bli sur och skrika liter.
Ja men när vi väl va frame var alla glad.Tills vi typ va på bana 10:o i minogolfen för då flippa jag ur igen,hade gått piss hela kvällen,inget har funkat så jag tröttnade.Spelade hur oseriöst som helst.Så man kan ju säga att jag kom SIST.Men sen gick vi och åt glass och då blev jag jätte jätte glad för jag fick mina favvo smaker!!!
Ja vad ska man säga ibland är dagran upp och ner..Men det blev ju bra till slut!!!Men snacka om att jag filippade ur på pappa.
Ja men imorgon åker jag,brorsa och mamma till Anette!!Och där fikar vi,Fredrik får åka traktor och jag får rida finaste Vivvi!!!Ska bli jätte jätte kul.Bilder och film kommer komma imorgon kväll!!!Eller ja.V blogg kommer också komma!!Kom ihåg att fråga en massa massa massa så att jag kan ha min fråge stund imorgon!!Jag svara på nästan allt.Inga äckliga fråger eller nåt sånt men annars svarar jag på ALLT!!!!Bra va?Så fråga fråga fråga!!!!!Nej nu ska jag checka lite bloggar och sen kommer jag blogga lite till!!!
En bild på min förra kanin Ludde.R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback