ridning idag!!!

Yes,idag ska jag får rida Vivvi,Anettes häst!!!Är så grymt taggad,ska bli så kul att få rida lite större hästar,inte bara ponnys!Ponny är ju såklart jätte bra men det kan nog va nyttigt att rida lite större hästar ibland.
Har ju ridit Ruda ett par gånger och hon är ju häst.Vivvi är 164 CM hög!!!Så det kommer nog kännas lite konstigt ibörjan..Men jag tror det kommer gå jätte bra!!!
Vet att jag inte har bloggat på jätte länge men jag har inte haft något sug.Statestiken har läga i botten och inläggen har bara blivit jätte tråkiga.Så jag har inte känt för att blogga alls.Men nu ska jag böja igen.Nej nu ska jag klä på mig och sen ska jag nog ringa Melissa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback