Så svårt...

Tycker det är så svårt att välja rubrik...Vet inte varför men har alltid tyckt det,så om det blir lite konstiga rubriker vet ni varför..Idag har jag och Minelle tränat Zälada,kommer en liten film sen!!!Åå gud vad hon är duktig,älskar denna hunden.
Liksom titta,hon har ALLT..Gick helt toppen bra att hoppa med henne.Hon sköte sig hut bra som helst!!!Vet att hinderna inte ser så profsiga ut men vi hade inget annat.Men dem dög lika bra dem.Vi hoppade högre med henne men någon av dem bilderna kommer på filmen sen!!!!
 
Imorgon ska jag och Minelle hoppa med Olli och kanske med Zälda igen<3Kommer i alla fall komma någon form av film imorgon..
Gud vad jag längtar tills jag får rida igen,är värkligen något jag saknar.Så jag längtar,längtar,längtar..Aja kan ju trösta mig med att jag får gå på igångsättningslägret och det blir ju hur bra som helst<3Och jag är ju med på hoppkursen med Boyen och det kan ju inte bli bättre!!!!LÄNGTAR,LÄNGTAR,LÄNGTAR...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback