Så underbar!!

Vivvi var hur underbar som helst,hon va en liten eller stor dröm häst!!!Va jätte kul att rida henne!!Först så red vi i skogen och klättrade lite i backar!Sen gick vi till banan or red ett dressyr pass.Gick bra för att vara första gången!Så jag är nöjd.Mamma fotade lite så ni får bilderna sen!Kommer nu mera rida henne en gång i månaden och sen till höste kommer jag också få rida hennes andra häst troja!Hon är bara 3 år så hon ska bara sättas igång nu efter sommar betet och sen så får jag rida!!Anette har tre hästar,Vivvi,Viggo och troja!Vivvi är 10 år,Viggo är 1 år och troja är ju som sagt 3 är!
Det var i alla fall underbart där ute....Kommer lätt åka dit igen!Nu ska jag bara chilla och checka bloggar!

Kommentarer
Postat av: Maja:)

Hej! Jag har bara läst din blogg i några minuter och tycker att den är jättebra! Det du skriver om tycker jag är roligt och du skriver roligt! Ja det var bara allt jag ville säga tror jag.... Fortsätt med det du gör, för det gör du BÄST! 👍😄👏

Svar: Tack,vad glad jag blir!!
Ebba Lagerström

2012-07-19 @ 23:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback