Saknar henne redan.

Saknar redan att få rida Vivvi,hon va så underbar att rida.Hon va som ingen anna häst.HELT SUPER ÄR HON<3Va hur kul som helst att få rida henne.Är värkligen en sak jag aldrig kommer tröttna på.Tro mig det är inte som att rida en ridskole häst.Hon är mycket bättre på allt käns det som.Det är ju bara mäniskor som kan rida riktigt bra som har ridit henne,inte några nybörjare som knappt kan skritta.Asså inget illa till dem som precis har börjat utan mer som ett ja.Vet inte hur man ska förklarat för det är inte lätt.Utan Vivvi rids ju mest av Anette och hon är supper duktig på att rida.Så Vivvi vet ju inget annat än att gå i RÄTT form,inte som på ridskolan där nybörjare rider hästarn.Dem som inte har ridit så länge vet ju inte hur man ska göra och då blir det ju FEL.
Men alla är lika bra för det.Allt är värkligen inte lätt att förklara.Men när ni får filmen på henne och mig så kommer ni förstå.Filmen kommer på torsdag hoppas jag!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback