Så svårt val...

Har ett jätte svårt val nu....Vet inte vad jag ska välja.Måste känas bäst för mig i det här valet som jag måste göra....Men jag vet inte vad jag ska välja.Käner att det inte funkar på blogg.se för jag kan inte byta header,vet inte riktigt hut man gör men typ.Och det laggar vad jag än gör i stilmallen,så jag tycker inte att det är kul längre.
 
Så nu har jag tre val...Fortsätta blogga här precis som förut.
Byta tillbaka till bloggplatsen och gå till baks till den bloggen.
Eller sluta blogga helt.
 
Vet inte vilket svar som är rätt ännu.Gud käns så svårt.
Det käns som om jag hör hemma här på blogg.se men ändå inte.Vill inte att mitt tema ska hinndra mig för att blogg typ.Vill kunna vara fri till att byta header och sånt.Men hur gör man??Kan inte ni va så snälla att länka någon film i komentare om hurman byter header och bakgrund i nya blogg.se..Skulle vara JÄTTE SNÄLLT...Den som gör det blir länkad av mig och jag ska skriva ett långt inlägg om dig som gör det!!!!
Vet att det kanske inte är så mycket att bli länkad på min blogg men några läsare har jag ju faktis så bättre än inget...
Så jag ska tänka noga nu så att jag känner att jag gör rätt val.Kommer fortsätta att blogga här precis som vanligt och jag kommer nog inte skriva så mycket om det..Men när jag bästemt mig kommer det ju upp såklart!!!!
Ska försöka att byta header oc sånt på min test blogg som jag har!!!Så om jag förstår hur man ska göra byter jag nog inte.Aja kommer inte skriva mer om det här nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback