Sry.

Har inte känt för att bloggat idag,vart en riktigt rörig dag.Vad ska man säga bråk,stress,trött så jag mer behöver jag inte säga.Och inget är om lägret.För lägret va helt underbar idag,fick ha Bazze bus och Ferdy igen.Skulle egentligen haft Bazze och soffan men vissa kom inte så vi fick ändra och lite sånt.
I alla fall,så hade jag Bazze på först passte och det gick inte speciellt bra.Han var ganska framot och så men stel som en pinne,då menar jag en pinne också.Han ville inte alls kan jag ju säga.Fick honom och släppa lite gran men det var mäst i sidorna.Formen va katstrofabel kan jag ju säga.Så vad ska man säga om det passet?Inget egentligen för det gick som det gick.
Men på andra passet hade jag Ferdy och det gick bättre.Han va  riktigt envis i början ,ville inte alls.Han hade typ sto attetyd fast han är inget sto.Men som kom Åsa och då stälde han sig på tvären som en tre åring.Han bara stälde sig och backa och börja resa sig lite.Men då sa Åsa:Men Ferdy du kan ju...Sen gick det en stund och då sa hon FERDY SKÄRP DIG DU KAN JU ENVISA LILLA PONNY.Fast han riktigt envis.Men jag fick honom och låsnna till slut.Inge bra men bättre än i början.Men jag kan ju säga att han va jätte seg,ingen räser häst som igår.
Så om man ser ett slut resultat på hela dagen så har den var okej.Inte sådär supper bra så att man håller på att sprika av glädje.men inte heller så dålig så man vill gå och dö.Så någon stans mitt imellan.
Vet att jag inte har haft frågestunden men jag hinner ju aldrig,så typiskt mig bara.Men ni får den så fort som möjligt.
Men ungefär såhär har min dag vart.Har hänt lite fler saker men det tänker jag inte ta upp.Ska också försöka ha bättrre uppdatering imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA envis lilla ponny! ;)

Svar: Ja du det man man säga:)
Ebba Lagerström

2012-07-31 @ 22:52:08
URL: http://hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback