Sry...

Sry,för så usel uppdate idag.Men har försökt hela dagen med att fixa en egen header och lite sånt.För Emilia har fortfarande inte svarta,ingen jag kan rekomendar att fråga om design.I alla fall inte om det är bråttom.Ja vill ju självklart ha en egen design men den ska bli bra också,inte bara lite halv dan.Så jag kommer vänta tills jag vet hur man gör.Den där videobloggen som jag lagt ut har typ laggat.För den är typ 30 sek och den som jag spelade in var 2 min typ.Så det har typ laggat.Men kommer ny imorgon!!!
 
Ikväll ska ja och familjen i till hamne och spela minigolf och äta glass,NOM NOM<3Älskar att va i hamnen,är så mysigt där.Och dem har hur god glass där som helst,de är ett stort plus kan jag säga.Brukar va långa långa köer där.Så det ska bli skoj!!!Lovar att jag ska uppdatera mer sen,LOVAR..
 

Kommentarer
Postat av: Melina

Du säger att dina koder i stilmallen ser annorlunda ut än mina? Kan du print screena och skicka det till mig så jag ser hur det ser ut för dig? Det är jättesvårt att hjälpa dig med designen om jag inte vet hur det ser ut för dig :(

Svar: Asså ja vet inte om dem ser annorlunda ut men jag får dem inte att bli som din asså att tecka över hela.Det ser helt normalt ut men jag ska kopiera allt så får du dem.Men jag vet bara inte vad jag ska ut gå ifrån för att byta både header och bakgrund vet jag hur man gör.Men jag får det inte som du får det.Men du ska får alla koder som det ser ut nu..
Ebba

2012-07-11 @ 19:29:26
URL: http://meliiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback