Lite mer svar!!!

 Favorit mat?
 
Flygandejakob
 
Finaste häst färg?
 
Mörk brun tror jag..Eller svarta hästar är ju också grymt fina!
 
Finaste häst namnet?
 
Oj,det kan jag nog inte svara på,finns ju hur många bra namn som helst
 
Hur högt har du hoppat/tävlat?
 
60 cm
 
Har du tävlat dresyr oxå?  
 
 Japp det har jag!
 
 Hur länge har du ridit?
 
6 år tror jag
 
 Vem var din favorit häst innan du fick Boyen som favorit?
 
Toffe!!Och toffe är fortfarande en av mina favoriter!
 
 Varför började du rida?
 
För jag har alltid älskat hästar och jag tyckte det värka grym kul
 
Varför rider du så GRYMT bra? .
 
Jadu Matilda,det vet inte jag...Men du rider ju också grymt grymt bra..
 
Favortit färg?
 
Svart,vit,rosa,lila,blått,grönt,turkos,brun.Alla typ!
 
Vad har du för mobil?   
 
En experia arc
 
Är boyen din?
 
Nej,TYVÄRR...
 
Röd/rosa?
 
Häst ras?
 
shetlandsponny såklar,dem är ju grymt coola!
 
Max/donken/burger king?
 
INget,hatar alla tre..Usch,det är bara bajs dålig mat där..Så jag föredrar att inte äta på någon av dem..Men om man måste äta där så tar jag donken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback