Min lilla hemlis!

Ja sa ju att jag hade något på gång..Och det är att skaffa en ny blogg,gillar värkligen inte den här..Namnet är så himmla himmla fel..Men jag vet inte va jag ska heta.Kom med en massa förslag!Så KOMENTERA KOMENTER KOMENTER på en massa bra och roliga förslag!!!
Jag hade tänkt mig att uppdateringen skulle bli jätte bra dag,men så blev det ju inte..Hade jätte ont i huvudet i förmiddas så jag låg typ mäst död i soffan...Så då orka jag ju inte uppdatera...Sen har jag vart med Melissa också..Då uppdaterar ja ju inte heller så himmla mycket..Men jag har ändå hunnit byda header och lite på designen!Blev ganska cool header,bara Miros ögan!Så den är jag nöjd över!Nu är Melissa hemma och äter,men när hon kommer ska hon fota mig!Kommer bli jätte fina bilder!
Kram Ebbson!
 
KOMENTERA EN MASSA BRA NAMN,BLIR JÄTTE GLAD DÅ OM MINA GOA BLOGG LÄSARE HJÄLPER MIG MED ALLT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback