God morgon!

Söndag idag då,en chillig söndag kommer det nog bli!!Tycker faktis att jag vart rätt flitig idag,jag har hunnit städat lite på mitt rum,vart hoss Bobi och Prinsen,där fick dem pellets,frrukåst!Sen fotade jag även dem!Fick mycket fint på både Prinsen och Bobi!Trodde inte att det skulle gå och fota Bobi,för han far runt jätte mycket i sin bur..Men om man matade honom med pellets såå att han hade något att äta på hela tiden gick det jätte fint!Han va riktigt duktig på att modella!Prinsen va också jätte duktigt,han satt ju mer still,hans bilder blev mycket lungnare!Bobis blev det lite mera liv i heller vad man ska säga..Men alla bilder blev bra!
 
Sen gick jag hem efter att vart där i 20 minuter typ och fotade Olli och Miro!Olli gick typ inte att fota,fick inga bra bilder alls på honom..Men Miro fick jag ganska mycket fint på,han är grym på att modella,många som fotar skulle nog gilla att fota honom..Han ställer upp sig så himmla himmla fint och bara kör på liksom!Riktigt grym kan jag säga!
Det är väll ungäfär vad jag har syslat med under morgonen!Ska fixa lite tidsinställda för jag vill ha lika bra statestik under veckan som jag har haft nu i helgen..Och då ska det vara bar uppdate!Så det ska jag fixa straks!
Men fortsätt att fråga en massa massa massa i frågestunden så svarar jag på alla frågor någon gång i vekcan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback