Haha..

Miro skrämde skiten ur mig förut..Jag skulle gå ut och titta om hans bur dör va stängd.Då tittade jag och när jag hade gått typ 2 steg ifrån hans bur stammpa han högt  som jag vet inte vad.Och jag blev helt livrädd och skrek jätte jätte högt..Haha att en sån liten sak kan skräma skiten ur en..Lite kul låter det ju faktis att min kanin skrämde mig så ja höll på att DÖ.Men jag är lätt skrämd ska ni veta!
Jag har även ficksat Linns nya design, http://linnyourlife.blogg.se/ .Blev ganska nöjd själv,gå gärna in och kika!!Hade fått en perfekt idé i huvudet.Och ja den blev faktis snygg måste jag nog få säga!Hoppas bara hon blev lika nöjd som jag blev!Vi får hoppas det!
Men jag vet inte om det här blir sista inlägget för idag,kanske..OM det blir så...GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Linn Svensson

Hej tack för nya designen tack så jääävla mycket blev as nöjd när jag såg den <3 :)

Svar: Vad Kul!!
Ebba Lagerström

2012-09-30 @ 20:42:20
URL: http://linnyourlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback