Haha:)

Min familj är ba för rolig.NU har vi precis ätit,så mamma plaserar sig framför Tv för att titta på dubbido.Pappa plaserar sig i godis skåpet.Fredrik tar med sin bebis och sätter sig framför Tv där nere.Och Fredriks bäbis är hans ipad.
Så ser en fredags kväll ut för oss!Ganska rolig faktis.Och jag då sätter mig framför datorn och ruttnar!Haha lite knäppa är vi nog:)Imorgon blir det att gå upp tidigt,dags för Ollis FÖRSTA tävling.Han ska bli ut ställd och få pröva på lite hoppning!Riktigt kul asså,komma igång så himmla tidigt är ju alltid roligt!Har hoppat med honom idag och liksom känt lite hur han är,hoppvillig eller hyper.Hyper va namnet idag..Han va som aldrig förr,ganska jobbig faktis.Vi kom inte alls överrens och han gick mig på närverna.Han va en liten skit idag..Haha han blir så ibland.Spratlig och ohanterbar.Men då får man hålla i och bästema sig för att nu ska du ligga stilla PUNKT.Då funkar det oftas.Men han rev mig ett par gånger kan jag ju säga,inte alls skönt.Men så är det att ha kanin.Imorgon kommer kanske tidsinstälda,inte live uppdatering för det har jag inte tid med..Men kanske lite tidsinstälda!Det ser ni imorgon:)
Nej nu ska jag fortsätta att cilla som man ska göra på en fredag..SÅ vi hörs någon annan gång!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback