Hej Hej!

Idag har jag vart i skolan,TRÖKIGT:-)Haha,det va ju faktis inte så himmla kul..Men men skolan måste man gå till.Efter skolan va jag med Nicole och Michelle,vi satt tyå mäst och pratade..Lite tjejsnack!Haha,vet ni jag är så himmla glad nu,en riktigt flumtjej!Jag skarttar och ler nästan hela tiden..Allt är så bra!En massa kompisar som man kan prata och bra va me liksom!Så himmla cill!
Olli är också i bra form,på lördag startar han sina första tävlingar,En utstälning och en hopp..Eller hoppningen är pröva på så inga priser kommer komma..Men placering tror jag att det blir..Är taggad för det här nu!Så nu ska vi Köra och vissa alla att han ska upp i dem höga klasserna och va en av sveriges bästa kaniner inom hoppning.Det är vårt mål liksom!
Lite uppdatering nu..Ingen mer idag men mer imrgon kommer!
Min sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback