Usch...

 
Att rubriker ska va så himmla svårt,jag hatar att skriva rubrik.Vet aldrig vad jag ska skriva eller något.Usch fy.Ja vet inte varför det ska va så himmla svårt.Men det är bara det......
Har faktis förvånat mig själv idag,jag har fixat mycket nu under morgonen,städat Ollis bur,det va behöligt kan jag säga.Jag har klipp klor på Miro!Första gången hemma och han skötte sig jätte bra!Sen så har jag borstat Miro och myst med båda JÄTTE MYCKET!Sen fick dem lite banan också.Så mycket med kaninerna är gjort i alla fall!Dem är ju så fruktansvärt mysiga att hålla på med..
 
Nu ska jag bara chilla,sitta framför datorn och bara lyssna på musik,läsa bloggar och va almänt slapp av mig!Lite skönt att få chilla ibland!Sen ska vi in till stan,jag ska gå in på HÖÖKS och titta.Sen ska jag även in till en djuraffär och titta lite där innne!Så skönt.
Imorgon är det ju hoppträning med Boyen<33333Ska bli så grymt kul kan jag säga.Ingen kommer tyvärr kunna filma för ingen har tid att föja med.Men jag kommer bäretta jätte mycket!Tror att Boyen komemr vara ganska taggad själv!Så ja tror att det kommer gå toppen fin!
Det kommer även dyka upp en fråge stund i veckan och jag ska försöka börja videoblogga lite mer.Har ju vart så usel på min uppdatering men jag ska börja igen.
Och jag har bästemt mig för att INTE byta blogg,den här bloggen är bra så den kommer ja ha kvar.Jag har ju haft det här namnet under hela den tiden  jag bloggat.ch det kommer jag också ha!Så inget mer byte kommer det bli för in det.Jag kommer inte byta någon bloggportal heller.Utan jag kommer blogga på blogg.se PUNKT!
Nej nu måste jag sluta för vi ska snart åka.MEn mer uppdate kommer,kanske där ifrån om det finns något internet.Men det är inte säker...
 
Mina finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback