Vad gör jag för FEL?

Asså seriöst,min statestik är så grymt dålig,gör jag något fel??På min andra blogg va den MYCKET bättre.Asså det är ju inte så kul att blogg om man ALDRIG får komentarer.För jag har alltid några läsare..Ni kan väll komentera lite,hur svårt kan det v att om man klickar inte på en blogg kan man väll skicka en komentar,jag uppdatera ju ändå helt okej..Ska jag börja ha mer regelbunden uppdatering,att det blir typ 2-5 inlägg varje dag??Något gör jag ju som är så himmla fel.För jag vet massor som bloggar och uppdaterar typ 1 gång om dagen.Men har typ ändå 10 komentarer på varje inlägg.Och typ alltid 50 besökare.Medans jag som värkligen vill har typ 6 besökare och inga komentarer.Ibörjan hade jag ganska grym statestik..Men är mina inlägg tråkiga..Ni får jätte gärna komentara på vad jag ska förbättra och vad jag gör så himmla dåligt....
Det här var RIKTIGT länge sedan,på ridlägret med Seven-up!

Kommentarer
Postat av: Linn Svensson

Jag kan om du kommenterar pp min nej jag bara skojjar men det är kul om du kommenterar på min också men vist kan jag kommentera här ;)

Svar: självklat ska jag komentera på din!
Ebba Lagerström

2012-09-29 @ 17:36:19
URL: http://linnyourlife.blogg.se
Postat av: Matilda

Det blir ju såklart sämre uppdatering när skolan är igång! Sen det här att du inte får mycket kommentarer är ju för vi läsare är så pass lata att vi inte kommenterar utan vi läser och sen gör något annat, som jag ser det för jag har samma problem som du ;)
Har gjorde några bilder på dig och Boyen, om du vill så kan jag skicka det till dig:)

Svar: Du får jätte gärna skicka bilderna på mig och Boyen!
Ebba Lagerström

2012-09-29 @ 18:43:03
URL: http://hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback